نحوه انتخاب بهترین رنگ پرده برای دکوراسیون منزل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1396
بازدید : 3
نویسنده : بوم چین

پنجره ها، چشمان خانه هستند که با کمک پرده، می‌توانند زیباتر و شیک تر به نظر رسیده و تعادل نور و رنگ ها را در فضا بیشتر کنند در واقع، در بدو ورود به منزل، اولین چیزی که در دکوراسیون  به چشم می آید، رنگ های غالب و نور موجود در فضاست.
امروزه، دانشمندان و روانشناسان تحقیقات زیادی در زمینه تاثیر رنگ ها در زندگی، احساس، حالت های روزمره انسان انجام داده اند و به این نتیجه رسیده اند که جریان زندگی در خانه بدون پنجره و بدون نور  وجود ندارد وعدم وجود نور عواطف انسانی را به نحوی منفی تغییر می دهد و به همین سبب استفاده از پنجره ها در معماری منزل و تزئین مناسب آن ها در دکوراسیون بسیار مهم می باشد.
لازم به ذکر است قبل از انتخاب رنگ مناسب برای پرده، چند عنصر حیاتی نیاز است یکی از مهم ترین موارد، سبک دکوراسیون مخصوصا رنگ دیوار ها، فرش و مبلمان می باشد. شناسایی عناصر اصلی و عناصر دکوری که فرعی تر محسوب می شوند نیز در اولویت هستند. اگر اتاقی دارید که رنگ های دیوار و فرش های آن روشن است، بهتر است پرده ای با رنگ خنثی انتخاب کنید و یا برعکس، اگر تمام اتاق و مبلمان رنگ های خنثی دارند، پرده ها با رنگ روشن گزینه خوبی برای روح دادن به اتاق می باشد.
 

نحوه انتخاب بهترین رنگ پرده برای دکوراسیون منزل





:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون,طراحی داخلی,دکوراسیون هتل,طراحی اشپزخانه,چیدمان,طراحی نمای ساختمان,طراحی ویلا ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان طراحی دکوراسیون بوم چین و آدرس boomchiin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com